خرید لباس و تیشرت به سبک نوروز

این روزها شاید یکی از مهمترین چیزهایی که به فکر آن هستید خرید لباس برای عید نوروز است. خرید لباس عید یکی از لذت بخش ترین قسمت های پیش از سال جدید است و این خرید تنها به لباس های مجلسی ختم نمی شود. خرید لباس خانه و خرید تیشرت هم با توجه به قرارگیری در آستانه سال جدید یکی از آیتم های خرید لباس خواهد بود. با توجه به این که زمستان به پایان خواهد رسید و هوا کم کم رو به گرمی خواهد رفت قطعا تیشرت یکی از گزینه های خرید لباس برای سال جدید خواهد بود.

برای این که بتوانید امسال، پیش از سال جدید یک خرید لباس خوب را تجربه کنید با ادامه این مطلب همراه باشید تا نکاتی را درباره خرید تیشرت و لباس عید با شما به اشتراک بگذاریم.

نکات خرید لباس و تیشرت عید

  • اولین اقدامی که باید قبل از خرید لباس انجام دهید این می باشد که حتما به کمد لباس هایتان سر بزنید. خیلی احتمال دارد که تیشرت یا لباسی را در کمدتان پیدا کنید که به کلی آن را فراموش کرده اید.

  • برای این که خرید تیشرت و لباستان عجله ای و استرس زا نباشد و در شلوغی های آخر سال سر در گم نشوید، حتما کمی زودتر برای خرید اقدام کنید. 

  • همیشه بودجه خود را برای خرید لباس مشخص کنید و بر اساس آن بودجه اقدام به خرید کردن کنید.

  • لباس ها و تیشرت هایی که نیاز دارید را در یک لیست بنویسید. اگر بدون لیست به خرید بروید به احتمال زیاد خرید هایی خواهید کرد که شاید ضروری نباشند و باعث هزینه زیادی شود.

  • برای خرید لباس بهتر است به جای استفاده از کارت ها از پول نقد استفاده کنید. استفاده از کارت باعث می شود هنگام خید نتوانید بر پولتان مدیریت کنید و امکان دارد در خرید زیاده روی کنید و بعد از خرید خود پشیمان شوید.

  • بدترین زمان برای خرید لباس آخر هفته ها می باشد. در این ایام آخر هفته ها بدون شک بسیار شلوغ خواهند شد و این موضوع باعث می شود نتوانید به راحتی لباس و تیشرت مد نظر خود را پیدا و خریداری کنید. یادتان باشد وسط هفته خود را اختصاص دهید برای خرید لباس هایتان.

  • برای خرید لباس و تیشرت بهتر است لباسی را انتخاب کنید که تا آن زمان آن رنگ را نداشته اید. تیشرت ها انواع گوناگونی در طرح های مختلف دارند. هنگام خرید تیشرت به انواع آن ها توجه کنید.

  • تنها به خرید بروید. بسیاری از افراد از تنها خرید کردن فراری هستند اما یادتان باشد هنگامی که تنها به خرید می روید می توانید آزاده لباس خود را خرید کنید و نظرات دیگران به شما تحمیل نخواهد شد.

  • به هیچ عنوان لباسی را بدون پرو کردن نخرید. مهم ترین نکته خرید لباس این است که حتما آن را به تن کنید و از سایز آن اطمینان حاصل کنید. از آنجایی که تیشرت ها امکان پرو ندارند حتما در هنگام خرید تیشرت دو برابر دقت کنید.

  • برای خرید نیازی نیست زیاد با مد جلو بروید و سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که در آن راحت هستید و اعتماد به نفس خود را به دست می آورید. سعی کنید از طرح های شلوغ و عجیب دوری کنید، هرچقدر ساده تر باشید بدون شک شیک تر به نظر می آیید.

  • برای این که بتوانید با خیال راحت خرید کنید لازم است که هیچ وقت از اولین مغازه خرید نکنید.اگر صبوری به خرج دهید شک نداشته باشید می توانید لباسی ارزان تر و زیباتر پیدا کنید.

اگر هنوز برای خرید لباس و تیشرت عیدتان شک دارید به شما پیشنهاد می کنیم به سایت ایران پوشاک مراجعه کنید و بدون نگرانی خرید خود را انجام دهید.

برای انتخاب تیشرت خاص به چه مواردی باید دقت کرد؟

انواع تیشرت ها از پرطرفدارترین لباس های مردانه هستند که رنگ های گوناگون در طرح های متفاوت دارند. به دلیل تنوع بالای تیشرت ها انتخاب آن گاهی برای افراد مشکل است .

برای انتخاب تیشرت به چه مواردی باید دقت کرد؟

برای انتخاب تیشرت شما باید به قیمت، جنس، طرح، رنگ و...توجه کنید و تیشرتی متناسب با اندامتان انتخاب نمایید. اگر شما هم در انتخاب تیشرت مشکل دارید و می خواهید بهترین انتخاب را داشته باشید با این بخش از دنیای مد نمناک همراه شوید.

برای خرید تیشرت بهتر است جنس های مختلفی مانند نخ، پنبه، پیما (ضد پرز و چروک)، ژرسه (ترکیب پارچه ای از پنبه و الیاف مصنوعی) و مرینو (پشم گوسفند) که با کیفیت هستند را انتخاب کنید و در انتخاب یکی این تیشرت ها به نوع پوست و راحتی خود دقت نمایید.

خرید تیشرت

تیشرت های پنبه ای برای روزهای گرم تابستان مناسب هستند و جاذب عرق بدن اند. تیشرت های جنس پیما ضد چروک و پرز دادن هستند. مرینو ضد عرق بوده و بوی بد عرق تان را در خود نگه نمی دارد. تیشرت های جنس ژرسه رنگ نمی دهد و بافت های پارچه لباس برای طولانی مدت را حفظ می کند. تیشرت های سه دکمه ای طرح معروف لاگوست از جنس مارسلا یا پیکه هستند.

تیشرتی را برای خرید و پوشش انتخاب کنید که اندازه اندام و فرم بدنتان باشد و از پوشیدن تیشرت تنگ و یا گشاد خودداری نمایید. اندازه تیشرت باید متناسب با اندازه بالاتنه شما باشد و آستین آن نباید خیلی کوتاه یا بلند باشد. برای خرید تیشرت چون معمولا نمی شود آنها را پرو کرد آن را روی تن خود اندازه بگیرید و با تیشرت روی تنتان مقایسه کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

تیشرت ها انواع گوناگونی از یقه را دارا هستند مثل یقه هفت، گرد، سه دکمه و ایستاده. شما می توانید برای خرید تیشرت تناسب آنها با اندازه طول گردن و سلیقه خود را در نظر بگیرید.

تیشرت


اگر همیشه پیراهن با شلوار پارچه ای یا کتان می پوشید و می خواهید جوان تر و متفاوت تر به نظر برسید تیشرت ( T-shirt ) به همراه شلوار جین بپوشید.

تیشرت یقه هفت گردن و قد شما را کشیده تر نشان می دهند. تیشرت های یقه هفت، معمولا مناسب کسانی هستند که بالاتنه بزرگی دارند زیرا شکل یقه باعث می شود بالاتنه شما جمع و جورتر به چشم بیاید. اما اگر بالاتنه شما صاف و بدون برجستگی است، این مدل اصلا توصیه نمی شود. 

تیشرت های یقه گرد در تیپ شناسی مناسب آدم هایی است که بالاتنه ظریفی دارند، چون آنطور که بخش دنیای مد اشاره کرده است باعث می شود بالاتنه و سرشانه شما بزرگ تر از حالت طبیعی اش به نظر بیاید؛ برای همین هم هست که بدن سازها و کسانی که می خواهند ورزشکار به نظر برسند، تیشرت یقه گرد می پوشند.

برای انتخاب بهترین و مناسب ترین لباس ها و پوشاک از سایت ایران پوشاک دیدن فرمایید و با مشاوره های این سایت بهترین انتخاب را برای خرید تیشرت داشته باشید.

منبع: ایران پوشاک

نکات خرید لباس مردانه

در این مقاله قصد داریم تا نکاتی را در رابطه با خرید لباس مردانه عنوان کنیم که رعایت آنها می تواند منجر به خرید رضایت بخش شود. با دانستن این نکات وقتی به خرید لباس می روید بهترین انتخاب را داشته باشید. همانطور که میدانید خرید لباس مردانه اصولی دارد و باید هنگام خرید لباس حتما آن ها را به یاد داشته باشیم.

 با دانستن این نکات خرید لباس می توانید یک استایل چشمگیر داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید. 

نکاتی که هنگام خرید لباس مردانه باید به آن دقت کنید

  • هنگام خرید لباس از لباس هایی که لوگو بزرگ دارند دوری کنید.

شک نداشته باشید زمانی که باید لباس که لوگوی بزرگ دارند به جای می روید شبیه یک بیلبورد متحرک دیده می شوید. این نوع تیشرت ها را کنار بگذارید و تیشرت های کلاسیک و مینیمال را جایگزین این نوع لباس های با لوگو بزرگ کنید. بنابراین حتما به یاد داشته باشید تا از خرید تیشرت با لوگوی بزرگ خودداری کنید.

  • سعی کنید خرید لباس را به تنهایی انجام ندهید.

اعتماد کردن به حرف فروشنده بسیار سخت است و و باور ما این است که آن ها فقط قصد فروختن کالای خود را دارند. 

برای این که از خرید لباس و تیشرت ( T-shirt ) خود مطمئن باشید حتما به همراه یک فرد که صادقانه نظرش را به شما می گوید بروید. 

یکی از نکات مهم خرید لباس بودجه شما می باشد پس هر زمانی که اقدام به خرید لباسی کردید یادتان باشد بودجه خود را در نظر داشته باشید.



  • هنگام خرید لباس ساده پوشیدن را فراموش نکنید.

یادتان باشد برای این که بهترین استایل رل داشته باشید نباید در هیچ چیزی زیاده روی کنید. در استایل شما نباید بیشتر از 3 رنگ به چشم بخورد. این نوع لباس های شلوغ فقط برای افرادی که در گروه های موسیقی راک کار می کنند مناسب است.

همینطور باید در استایل تان بیشتر از 3 جواهر استفاده نکنید. یادتان نباشد هرچه قدر ترکیب لباس هایتان و اکسسوری ها شلوغ تر باشد نامنظم تر دیده می شود و نگاه ها را خسته خواهید کرد.

اگر می خواهید یک استایل شلوغ داشته باشید از لباس های ساده تر استفاده کنید. اگر شما جزو این افراد هستید هنگامی که به خرید لباس می روید بهترین انتخاب یک پیراهن راه راه مشکی به همراه یک کت سفید است.

یادتان باشد شما حتما یک پولوشرت داخل کمد خود داشته باشید و از پوشیدن آن لذت ببرید.

  • هنگام خرید لباس دقت کنید لباس متناسب با اندازه تان باشد.

یکی از نکات مهم خرید لباس این است که باید حتما دقت کنید تا لباسی که انتخاب می کنید و مایل به خرید آن هستید باید با سایز بدنیتان حتما متناسب باشد. 

اکثر آقایان تمایل دارند لباسی را بر تن کنند که بیش از اندازه برای اندام آن ها بزرگ می باشد. این موضوع در شیک پوشی اهمیت بالایی دارد به همین دلیل دقت کنید که لباسی که می پوشید تا جایی که امکان دارد اندازه باشد و نه زیاد گشاد باشد و نه تنگ.

از نظر ما افرادی که لباس هایی بزرگ تر یا کوچک تر از سایز واقعی خود به تن می کنند بیماری اندازه نامتناسب دارند.

اگر با مطالعه این مقاله هنوز برای خرید لباس خود شک دارید بهتر است قبل از خریدتان به سایت ایران پوشاک مراجعه نمایید تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.


چگونه تیشرت به ابزاری برای تبلغات تبدیل شد؟

همانطور که می دانید بسیاری از شرکت ها، برند ها و افراد معروف تیشرت تبلیغاتی را روانه بازار کردند تا بتوانند از این طریق درآمد خود را 2 برابر کنند و در بین مردم محبوبیت بیشتری پیدا نمایند.

اما سوال بسیاری از کاربران این می باشد که اصلا تیشرت تبلیغاتی چه نوع تیشرتی می باشد. 

اگر شما هم با تیشرت تبلیغاتی آشنایی ندارید و قصد دارید با این نوع تیشرت ها بیشتر آشنا شوید بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

در ابتدا باید بدانید تی شرت چیست و تاریخچه آن چه می باشد.

تاریخچه تیشرت

همانطور که در مقاله های قبلی بیان کردیم تاریخچه تیشرت به قرن 19 میلادی مربوط می شود. برای اولین بار از تی شرت برای کارگران معدن استفاده کردند.

بعد از این که تیشرت به عنوان یک نوع لباس برای این کارگران منتخب شد، در ارتش نیروی دریایی آمریکا به طور همگانی مورد استفاده قرار گرفت.

با گذشت زمان به دلیل خنکی و راحتی این نوع لباس، از تی شرت در مکان ها و مشاغل مختلفی استفاده شد و کم کم  مورد استقبال جهانی قرار گرفت.

در ابتدا از تیشرت ها به جای زیرپوش استفاده می کنند اما در دنیای امروزی این 2 کاملا با هم فرق دارند و 2 بحث کاملا مجزا می باشند.

تیشرت تبلیغاتی

هر زمانی که نام تیشرت تبلیغاتی را شنیدید بدانید که برند ها و افراد معروف برای تبلیغ کردن خود بر روی تی شرت ها مارک یا تصاویر خود را چاپ می کنند و با این کار باعث می شوند تا بیش تر دیده شوند. به همین دلیل به این نوع تی شرت ها تیشرت می گویند.

شما برای سفارش دادن تیشرت های تبلیغاتی خود می توانید به راحتی به سایت ایرن پوشاک مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید تا بتوانید تبلیغ برند و شرکت خود را انجام دهید.

می توانید برای اینکه چاپ بر روی لباس هایتان جذاب تر به نظر برسد از رنگ های متفاوت استفاده کنید. همینطور می توانید چاپ های خود را در ابعاد مختلف چاپ نمایید.

پیشنهاد ما برای شما این است که چاپ ها را بر روی تی شرت های مختلف انجام دهید. همانطور که می دانید تی شرت ها انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

  • تیشرت یقه دار ( پولوشرت )

  • تیشرت یقه هفت

  • تیشرت یقه گرد

بهتر است برای این که بیش تر دیده شوید این تبلیغات را هم برای بانوان انجام دهید هم برای آقایان. مطمئن باشید با این کار بیش تر دیده خواهید شد و کم کم می توانید بازار را در دست بگیرید.

امروزه این تبلیغات فقط بر روی تی شرت ها انجام نمی شوند بلکه بر روی سایر لباس ها هم صورت می گیرد. شما می توانید از این موضوع ایده بگیرید و متفاوت تر در بازار دیده شوید. 

یقین داشته باشید هرچه قدر متفاوت تر و با فکر باز در این راه قدم بگذارید زودتر در این راه موفق خواهید شد.

اگر هنوز هم با بحث تیشرت تبلیغاتی آشنا نشده اید می توانید به سایت ایران پوشاک مراجعه کنید و ایده های جدید بگیرید.

قبل از خرید تیشرت این نکات را بدانید

تیشرت (به انگلیسی:  T-Shirt/Tee shirt) در واقع محبوب ترین بالاپوشی است که مردان و زنان در سراسر جهان بر تن می کنند و ارزان ترین لباس  ها به شمار می رود. معمولا این لباس، دکمه و یقه نداشته و مردان و زنان می توانند فارغ از جنسیت و سن آن ها را بر تن کنند. خرید تیشرت در تمامی فصول سال و در انواع مختلفی انجام می شود. برند ها برای معروفیت محصولات و خدمات، از چاپ برند روی تیشرت به  عنوان ابزار تبلیغاتی و بازاریابی استفاده می کنند و باشگاه های ورزشی، این محصول را با بهای گزاف به فروش می رسانند.

جلیقه خبرنگاری هم یکی دیگر از انواع لباس هایی است که می تواند مانند تیشرت به عنوان ابزاری برای تبلیغات به کار برود. جلیقه خبرنگاری هم انواع متفاوتی دارد.

معمولا جلیقه خبرنگاری بر روی سایر لباس ها به عنوان یک پوشش رویه پوشیده می شود.


تیشرت راحت ترین لباسی است که در مراسم غیر رسمی به عنوان پوشش کژوال می توان بر تن کرد و اگر روانشناسی رنگ را به خوبی رعایت کنیم و لباسی  متناسب با میمیک چهره و رنگ پوست و مکان و زمان انتخاب کنیم، می توانیم ست لباس خوبی را در اختیار داشته و ظاهری موجه و جذاب را به ارمغان آوریم. در نتیجه خرید تیشرت مناسب بسیار مهم است. فرقی نمی کند که پسر هستید یا دختر، بچه یا میانسال یا بزرگسال، پوشیدن این لباس سن شما را کم کرده و تیپ اسپرت به شما می دهد. مخصوصا اگر آستین کوتاه و طرح دار باشد.  افراد معمولا از تیشرت هایی که پشت طرح دار است خودداری می کنند. مگر این که پیراهن تیم ورزشی یا برند خاصی باشد که به هدف خاصی آن را بر تن کرده باشند.

شما برای تیپ های ارزان اما زیبا و با وقار می توانید تیشرت های خوش طرح و نقش را با شلوار اسپرت و کت تک ست کنید تا استایل جذابی را ارائه کنید. اگر چه این لباس برای پوشش های زیر استفاده می شود، اما اغلب به  عنوان پوششی جداگانه به خصوص در نیمه نخست سال استفاده می شود و وجود طرح و نقش های خوش لعاب رنگی روی این لباس هم می تواند به نوعی ماموریت و هدف خاصی را تداعی کند. 

البته نظر ما این است هنگام خرید تیشرت، به تیشرت های رنگی هم روی آورده و فقط از تیشرت مشکی استفاده نکنید. بخشی از هنر مد مفهومی (conceptual  fashion) تلاش دارد تا از طریق نقش های چاپی، مفهوم را به طراحی مد و لباس برگرداند. در واقع کارهای هنری را می توان را روی این لباس منتقل کرد و منعکس کننده یک پیام به جامعه مخاطبان هدف بود.

انتخاب و خرید تیشرت و جلیقه خبرنگاری نیز مثل هر لباسی اصولی دارد و باید به قواعد آن توجه داشت تا در پول و زمان خود صرفه جویی کنیم و گزینه بهینه را در دستور کار قرار دهیم. نکته اول این است که لباس شما همیشه فیت باشد. این لباس اصلا نباید خیلی تنگ یا خیلی گشاد باشد تا برجستگی های بدن را مشخص کند. به خصوص برای آقایانی که شکم دارند، انتخاب باید متناسب با وزن باشد.

سایت ایران پوشاک بهترین خرید را به شما ارائه می دهد. از شما دعوت می کنیم از این سایت دیدن فرمایید.