از تیشرت تبلیغاتی چه استفاده هایی می توانیم بکنیم

بدون شک زمانی که اسم تیشرت تبلیغاتی به گوشمان میخورد اولین چیزی که به ذهنمان می رسد مراسم هایی چون محرم و دهه فجر می باشد. زیرا در این مراسم ها از تیشرت تبلیغاتی که بر روی آن ها کلمات و شکل ها چاپ شده اند استفاده می شود.

امروزه استفاده ازتیشرت تبلیغاتی در بین صنعت برندینگ و افراد مشهور و معروف بسیار زیاد شده است. این صنعت به تیشرت تبلیغاتی به طور چشمگیری اهمیت می دهند.

بیشترین استفاده ای که از تیشرت تبلیغاتی می کنند اسپانسرینگ تم های ورزشی می باشند که تبلیغات خود را به صورت چاپ بر روی لباس های ورزشی انجام می دهند و ما بسیار زیاد این نوع تیشرت تبلیغاتی را دیده ایم.

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با تیشرت تبلیغاتی و نکات مهم با آن آشنا کنیم.

نکات مهم مربوط به تیشرت تبلیغاتی

یادتان باشد برای چاپ بر روی تیشرت باید به مراکز تخصصی که مخصوص تی شرت تبلیغاتی و چاپ بر روی آن ها می باشند مراجعه نمایید.

این کار مثل چاپ عکس های دلخواه و خانوادگیتان است پس بهتر است آن را به متخصص بسپارید تا بتواند این کار را به بهترین نحو انجام دهد.

در جامعه چاپ دیجیتال بر روی تیشرت تبلیغاتی بسیار محبوب می باشد. دلیل این محبوبیت این است که این نوع چاپ هابسیار در برابر شستشو مقاوم است و دچار مشکلی نمی شود.

 البته چاپ دیجیتال به دلیل سرعت چاپی که دارد هم بسیار مورد استقبال قرار گرفته است به طوری که شما می توانید در کوتاه ترین زمان تعداد بالایی تیشرت تبلیغاتی چاپ کنید.

روش سابلیمیشن که نام دیگر آن چاپ حرارتی می باشد، یکی از بهترین و سریع ترین روش ها برای چاپ بر روی لباس ها است. 

در روش چاپ حرارتی ابتدا طرح مورد نظر بر روی کاغذ ترانسفر باید حتما چاپ شود. در ادامه به کمک دستگاه پرس که حتما باید دمای آن 200 درجه سانتی گراد باشد، منتقل می شود.

کاربرد تیشرت تبلیغاتی

همانطور که میدانید از تیشرت تبلیغاتی به منظور خاصی استفاده می کنند. اصلی ترین دلیل چاپ بر روی تی شرت ها و سایر لباس ها و تولید تی شرت تبلیغاتی همانطور که از اسمش معلوم است تبلیغات می باشد.

انواع استفاده از تیشرت تبلیغاتی عبارتند از:

  • استفاده از تیشرت تبلیغاتی در اعیاد و مناسبت های مذهبی
  • استفاده از تیشرت تبلیغاتی در اعیاد و مناسبت های ملی
  •  مهم ترین استفاده در توسعه برندسازی و تبلیغات است.
  • صنعت طراحی لباس

بسیاری از افراد مشهور و برند ها برای این که بیشتر در جامعه دیده شوند و همچنین بتوانند از این راه درآمد خود را بالا ببرند عکس ها و ایده های خود را به خصوص لوگو برند خود را بر روی تی شرت ها، لیوان ها و سایر اجسامی که بتوان بر روی آن چاپ کرد به بازار ارائه می دهند.

اگر با مطالعه این مقاله همچنان نسبت به تیشرت تبلیغاتی سوال دارید به شما پیشنهاد می کنیم به سایت ایران کلودینگز مراجعه کنید تا بتوانید با این موضوع به خوبی آشنا شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد