برای انتخاب تیشرت خاص به چه مواردی باید دقت کرد؟

انواع تیشرت ها از پرطرفدارترین لباس های مردانه هستند که رنگ های گوناگون در طرح های متفاوت دارند. به دلیل تنوع بالای تیشرت ها انتخاب آن گاهی برای افراد مشکل است .

برای انتخاب تیشرت به چه مواردی باید دقت کرد؟

برای انتخاب تیشرت شما باید به قیمت، جنس، طرح، رنگ و...توجه کنید و تیشرتی متناسب با اندامتان انتخاب نمایید. اگر شما هم در انتخاب تیشرت مشکل دارید و می خواهید بهترین انتخاب را داشته باشید با این بخش از دنیای مد نمناک همراه شوید.

برای خرید تیشرت بهتر است جنس های مختلفی مانند نخ، پنبه، پیما (ضد پرز و چروک)، ژرسه (ترکیب پارچه ای از پنبه و الیاف مصنوعی) و مرینو (پشم گوسفند) که با کیفیت هستند را انتخاب کنید و در انتخاب یکی این تیشرت ها به نوع پوست و راحتی خود دقت نمایید.

خرید تیشرت

تیشرت های پنبه ای برای روزهای گرم تابستان مناسب هستند و جاذب عرق بدن اند. تیشرت های جنس پیما ضد چروک و پرز دادن هستند. مرینو ضد عرق بوده و بوی بد عرق تان را در خود نگه نمی دارد. تیشرت های جنس ژرسه رنگ نمی دهد و بافت های پارچه لباس برای طولانی مدت را حفظ می کند. تیشرت های سه دکمه ای طرح معروف لاگوست از جنس مارسلا یا پیکه هستند.

تیشرتی را برای خرید و پوشش انتخاب کنید که اندازه اندام و فرم بدنتان باشد و از پوشیدن تیشرت تنگ و یا گشاد خودداری نمایید. اندازه تیشرت باید متناسب با اندازه بالاتنه شما باشد و آستین آن نباید خیلی کوتاه یا بلند باشد. برای خرید تیشرت چون معمولا نمی شود آنها را پرو کرد آن را روی تن خود اندازه بگیرید و با تیشرت روی تنتان مقایسه کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

تیشرت ها انواع گوناگونی از یقه را دارا هستند مثل یقه هفت، گرد، سه دکمه و ایستاده. شما می توانید برای خرید تیشرت تناسب آنها با اندازه طول گردن و سلیقه خود را در نظر بگیرید.

تیشرت


اگر همیشه پیراهن با شلوار پارچه ای یا کتان می پوشید و می خواهید جوان تر و متفاوت تر به نظر برسید تیشرت ( T-shirt ) به همراه شلوار جین بپوشید.

تیشرت یقه هفت گردن و قد شما را کشیده تر نشان می دهند. تیشرت های یقه هفت، معمولا مناسب کسانی هستند که بالاتنه بزرگی دارند زیرا شکل یقه باعث می شود بالاتنه شما جمع و جورتر به چشم بیاید. اما اگر بالاتنه شما صاف و بدون برجستگی است، این مدل اصلا توصیه نمی شود. 

تیشرت های یقه گرد در تیپ شناسی مناسب آدم هایی است که بالاتنه ظریفی دارند، چون آنطور که بخش دنیای مد اشاره کرده است باعث می شود بالاتنه و سرشانه شما بزرگ تر از حالت طبیعی اش به نظر بیاید؛ برای همین هم هست که بدن سازها و کسانی که می خواهند ورزشکار به نظر برسند، تیشرت یقه گرد می پوشند.

برای انتخاب بهترین و مناسب ترین لباس ها و پوشاک از سایت ایران پوشاک دیدن فرمایید و با مشاوره های این سایت بهترین انتخاب را برای خرید تیشرت داشته باشید.

منبع: ایران پوشاک
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد